torsdag 4 december 2014

Julpynt nonono däremot stämningshöjare


Hej hopp !

Så var det med det .........
Skulle ju inte släpa hem något mer alls i år ,
eller rättare sagt det säger jag varje år .
De där julförråden är mer än välfyllda 
men är man en sann julälskare så är man  .

Nu har jag faktiskt inte shoppat en endaste ny julsak i år ,
inte en endaste en ......
däremot har kanske hosthost en eller annan 
stämningshöjare hittat till Skogssäter .
Stämningshöjare är något helt annat , det vet ni väl ?!

En heeeeeelt annan grej .

 Den senaste i samlingen bara skrek T A  M E D  M I G  H E M 
och gärna en till Prinsessan med  .
Så då gjorde Bittan det , 
gick liksom inte att motstå :-)

Det , belysningar och slingor är helt okej
det bestämde jag i samma stund som jag såg det krispiga megahänget......
eller kanske för ett par veckor sen när nån annan  
stämningshöjare skrek då med .





 Risken eller chansen att det springs på en och annan 
under helgens julresa är nog också rätt överhängande .

Ha en fortsatt go kväll så ses vi imorgon .
Då ska ni få se vad som döljer 
sig i fredagens lucka i upplevelsekalendern .
Jag har redan smygtittat :-)

Kraaaaaaam B


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin