lördag 20 december 2014

Att INTE inleda en ny karriär


En svettig eftermiddag för några veckor sen fick
jag äran att fota de allra sötaste Tomtenissarna .
Igår anlände resultatet ....... årets julkort :-)
Även om jag hade den allra bästa assistenten i form av deras mamma insåg 
både hon och jag rätt snart att barnfotograf 
näääää den karriären kommer vi aldrig att inleda .
Men några fina pics blev det i a f ,
av sisådär hundra är väl fem användbara :-)





Hej på er förresten !

Hoppas allt är bra .
Här är det lugnt , planen idag är bara en enda sak ........
dagens upplevelse handla julmaten T I L L S A MM A N S 
och sen förbereda så mycket det går .
Men som det ser ut nu får jag nog göra det själv.
då Darlingen var tvungen att åka till jobbet ,
laga den hade han i o f sig ändå inte bidragit med 
men bära å betala är han bra på .
Suck å suck igen !
Undrar när vi någon gång får vara helt lediga tillsammans ?
Typ aldrig eller jo men hoppsan 
 det är ju inte långt kvar till semestern ,
om exakt arton dagar blir det att sätta ner fötterna i land numero fyrtio 
landvibesöktlistan.
Är säker på att det kommer att bli en upplevelse utöver det vanliga .
Mexico here we come ,
då om något ska vi ta igen den där missade tillsammanstiden
vi saknat denna höst .
Snart blir det till att googla lite utflykter , läsa på om mayakultur 
och boka hotell på Arlanda .
Inte jobbigt alls .

Men först ska vi ju fira jul med alla Prinsar , Prinsessor och de där 
sötaste små Tomtenissarna .


Om några av korten blev bra så var det som sagt en hel hög
 som blev mindre bra men ändå lite kul att spara ....
här kommer några av dem 








Lite rött in da kitchen.
 Räddade de sista blommorna ur buketten jag fick för flera veckor sen 
en av de där kvällarna när jag hade julmys med jobbet här hemma.
De , en duk , ett doftljus, en lakritsburk och de där sötaste Tomtenissarna 
får bidra till det röda i år .
Här är julen blingbling , koppar, vit och guldig.
Plus en himla massa slingor och ljus .


Nu mot Maxi , ensam och allena .....
eller näää det behöver jag nog definitivt inte vara orolig för .
En och annan till har säkert hittat dit .
Ha en go lördag ni med .
Det ska jag ha när jag väl är hemma igen:-)

Kram B


1 kommentar:

ullie sa...

gud så underbara prinsarna är... verkligen livets gåva =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin