torsdag 23 oktober 2014

Att känna in och hålla som berget




Om jag sitter här och känner in rummet ?
Knappast , skulle inte tro det va .
Vem hinner med såhär på morgonkvisten ?
Inte Moi i a f .
Det ska käkas frukost, det ska bäddas , det ska fixas ,
det ska mejkas och plattas hår 
å det ska såklart bloggas 
så det där med att sitta och känna in rummet får vänta med tills i kväll .

Godmorgon på er förresten !

Hoppas allt är bara bra .


Det där med känna in i kväll ,
ja då ska det banne mig kännas in ordentligt .
och inte vilket rum som helst ..........
näää för då ska Skogssäter bar utan svarta skåpet kännas in .
Ni är såklart välkomna dit framåt kvällen .
Hoppas vi ses :-)



Innan jag landar för inkänning väntar jobbelijobb 
och sen direkt efter detär det dax för nagelfix hos min bästa Ella .

Kolla in förebilden nedan ,
ja ni läste alldeles rätt...... 
F Ö R E !
Nästan lite synd med ett besök så fina som de fortfarande är ,
ändå går jag sen ett bra tag tillbaka  
 två veckor längre än normalt mellan gångerna
och varannan gång blir det bara med schellack. 
Det enda i skötselväg är lite eget filande annars skulle de vara allt för långa,
 men håller som berget gör de i a f . 



Ha en finfin dag  , vi ses i baren i kväll hoppas jag .

Kram Bittan



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin