måndag 10 februari 2014

Varken det ena eller det andra


God måndagsmorgon !


Här startar vi 
Vänliga /Valentinesveckan
med rosa tulpaner å pompoms i snön ,
grannarna är som tur är vana vid mina fotograferingar  :-)))

Är ni sportlovslediga och kanske på väg mot skidsemester ?
Här är det varken det ena eller det andra i sikte ,
ska alldeles strax bege till jobbet för ytterligare en dag med utbildning .




Ni som hängt här ett tag vet ju att O M jag hade haft ledigt
och O M jag skulle boka semesterresa vecka sju hade det definitivt I N T E
varit någonstans där det är under trettio grader..... V A R M T ,
vilket alltså betyder nonono skidresa .
Nu vet ni nytillkomna det med  :-)))




Fast om jag ska vara riktigt ärlig skulle jag
faktiskt nån gång vilja uppleva fjällen eller allra helst alperna på vintern så vem vet ,
det är ju aldrig försent att ändra sig :-))) 





Ha en finfinstart på veckan .
Vi ses säkert igen framåt kvällen ,
då ska ni få se fortsättningen på målningsmakeovern
och lite mer vad den drog med sig .

Kram B

3 kommentarer:

  1. Halloj Bittan!
    Vilka härliga bilder du bjuder på idag :O) Jag som bara älskar ROSA!!
    Här är det jobb som gäller & tyvärr ett kvällsmöte till råga på allt.
    Njut Dagen kram Arja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vid denna tiden börjar även Bittans rosa nerv att göra sig påmind igen :-)))

      Radera
  2. Håller med föregående talare ! Jag bara älskar rosa med så det var härliga bilder .Ha en fin start på nya veckan .Kramar Rita

    SvaraRadera

Hej !
Tack :-) Vad glad jag blir att just D U lämnar en hälsning ♥

Välkommen tillbaka

Välkommen tillbaka

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin