fredag 7 februari 2014

Lite för tidigt men funkar ändå


Hej igen ! 

F R E D A G mina vänner :-)))
 För första gången på länge precis som jag skrev igår känns det som äkta fredagskänsla ,
 då jag har jobbat hela veckan.
Bara för det ska ni få ett egentligen lite för tidigt Alla hjärtansdagstips ,
men varför inte testa redan ikväll vetja.
Det passar lika bra en vanlig fredag som
 före en romantisk middag om exakt en vecka på självaste riktiga Valentinesday ,

Skogssäters WinterValentinesRaspberry Coctail .






How to :

♥ Bottna ett cocktailglas med frusna hallon , rosa gelehjärtan och hjärtisbitar  , 
♥ Blanda Smirnoff raspberry , outspädd hallonsaft ,
( har du ingen made by Skogssäter gå det bra med valfri )
 ett par tsk råsocker , sprite och pressad lime .
♥Släng i valfri mängd beroende på hur söt  eller stark du vill ha den.
♥ Smaka av.  
♥ Skaka och fyll upp i glaset .
♥ Garnera med sugrör och en limeklyfta .
( jag fuskade och hade pressad lime på flaska därför blev det ingen dekoration alls ) 




Happy vanlig Friday.

Kram Bittan

4 kommentarer:

  1. Ser jättegod ut!!! Ja det är väl bäst att testa den innan Alla hjärtans dag, så man med säkerhet vet att man blandat rätt :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det ... men fel kan man aldrig blanda bara lite annorlunda möjligtvis :-)))

      Radera
  2. Å vad smarrigt det ser ut .Tack för tipset ska testa på Alla Hjärtans dag .Ha en mysig fredag rara du .Kramar Rita

    SvaraRadera

Hej !
Tack :-) Vad glad jag blir att just D U lämnar en hälsning ♥

Välkommen tillbaka

Välkommen tillbaka

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin