tisdag 22 oktober 2013

Att ha en blank dag ,.... resa , jul, utflykt eller ...





Hej hej !

Vad hittar ni på i regnet ?
Här är det inte nån utiskogenochnjutavhöstendag precis ,
nä mer en sittainneåmysamedtändaljuselleråkapåutflyktsdag.

Tänka sig att det faktiskt är den första dagen i mannaminne som
är helt oplanerad !
En blank tisdag , å alldeles ensam .


Ju lugnare jag tar det och ju mindre jag har att göra desto mer smärtlindring 
behövs så nu gäller det att aktivera sig snabbt som ögat :-)))
Eller hoppas på att det händer något ändå .



  Eller varför inte planera julen :-)))

Eller läsa ut de där tre böckerna som jag håller på med ,
alla lika bra men helt olika , en spännande , en flärdig , ytlig  och en söt lite sorglig.
Perfekt att variera med ,men det tar ju som sagt lite längre tid att läsa på det sättet.

 Eller kolla om någon vill hitta på något kul.

Eller varför inte ta å drömma mig bort och fortsätta med mina apple resefotoböcker,
fyra är nu klara och jag vågar inte räkna efter men
det är minst tjugofem resor som jag har material till och V I L L  göra......
ytterligare  !
De där resorna lite längre bort som USA, Thailand, Mauritius, Västindien
Indien och Brasilien , därifrån har jag så mycket foton att det lär väl ta
hela dagen att bara välja ut .
Så sysslolös är jag inte precis , bara lite allmänt planeringslös :-)))


Kika in i kväll så får du se vad som har hänt........
för när man minst anar händer det alltid något oväntat.

Ha en bra dag , planerad eller oplanerad :-)))

Kram Bittan 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin