lördag 5 oktober 2013

Allt av glas , nåt att rekommendera





Hej på er !

Nu är vi incheckade på helgens plejs Kosta glashotell o spa .
 Tänkte bara ni skulle få en liten tjuvkik. 
Just nu ligger vi i varsin solstol med ett glas vin och bara har det bra :))) 



Den omtalade blåa glasbaren är såååå häftig ,
 helt byggt o glas precis som det mesta här .



Vi har käkat lunch buffé och ikväll väntar en trerätters efter spa och relax .



Alla rummen är inredda med glaskonst från kända glaskonstnärer . 
Vårt var inte svårt att lista ut vem som inrett .




Vi har både badat inne .....och ute som synes .
Ute var perfekt för min axel då jag kunde kyla överkroppen
i kylan och samtidigt värma resten i den heta poolen . 
Mer foton , länkningar och tips kommer från detta
häftiga ställe som vi varmt kan rekommendera
när jag slipper blogga från mobilen .  

Kram Bittan 



2 kommentarer:

Elzie sa...

Tror jag sätter mig i bilen och kör ut till er en runda. Ser ju riktigt mysigt ut det där, haha.
Ha en fortsatt trevlig födelsedagsöverraskning.
Kram Elzie

hemma hos lilla mej sa...

Å vad mysigt .Önskar er en mysig och skön kväll .Mys och njut .Kramar Rita

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin