lördag 27 juli 2013

Att lyxfira å att ge sig in på manligt territoriet


Hej hopp !

Hoppas ni har det bra .
En vecka semester är snart till ända för vår del , 
känns som det var evigheter sen jag loggade ut från jobbet :-)))
Att en vecka har gått det måste så klart firas .
Det gjorde vi alldeles utomordentligt igår kväll,,
hos Prinsessan med Prins där vi blev sååååå
bortskämda i solen på deras altan.
Ni som hänger med på Insta har ju redan sett vilken lyx vi fick .
Ost , kex och ett glas iskall rose ,
grillad oxfile och majskolv med potatisgratäng och
ett glas rött eller kanske blev det möjligen två .
På tal om två , ja det var klockan när vi traskade hem
i den ljumma sommarnatten.
Vi som bara skulle stanna en liten stund ,
vips hade sju timmar flugit iväg :-)))




Det där med att ha båda barnen som köpt hus i närheten är 
alldeles perfekt. 
Idag kom Prinsen med Prinsessa och LillPrins cyklandes
till Skogssäter så vi fick pussa hejdå på Lilleman .
Farmor och Farfar ska ju ut å flyga och vara borta en hel vecka . 





Annars har dagen mest innehållit slapp , resetipssurfande och umgänge för min del  .
Våra bästa E och J tittade in på en fika och strax efter kom 
som sagt Prinsfamiljen cyklandes :-)))

Ryggskottet är tillbaka efter att tydligen tillfälligt ha släppt igår .....
nu sju resor värre, 
så illa att jag letade rätt på de gamla haschibaschitabletterna 
de som jag knaprade på som nyopererad , 
då när jag var van om man säger som så .
Slog på stort och tog försäkerhetsskull två på en gång , 
vilket inte visade sig vara den bästa iden. 
Totalknockad , yr och illamåendes började jag starkt tvivla på att ut
å flyga imorgon inte var något jag längtade efter precis .
Men efter att ha tillbringat eftermiddagen i en solstol
lyssnandes när Darlingen byggde till pooldäcket finns det nu hopp:-)))

Ja han bygger fortfarande förresten och klockan är snart sju ,
vilket innebäratt ska det bli nåt grillat så får Moi rycka ut !!!!!

Dags att ge sig ut i det manliga territoriet  :-)))
Mot grillen.


Ha en mysig kväll och hoppas vi ses snart igen .

Kram Bittan

1 kommentar:

ullie sa...

Men oj oj va tråkigt det här e med ryggbroblem ( vi kanske smittat varandra ?) =) vet inte va mitt kommit i från hoppas verkligen att det släpper nu när ni ska i väg inte så kul då inte.
Älskar verkligen dina bojar synd du ingen mera gör =(

Stor kram och ha en mysig resa o krya på dej då

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin