tisdag 2 april 2013

Att bromsa tiden och personal shopper

 
 
 
Hej vänner !
 
Hoppas allt är bara bra .

Måndag igen höll jag på att skriva men ooooops det är ju redan tisdag .
Asså allvarligt kan nån bromsa tiden bara lite .
 
Gårdagen d v s måndagen  innehöll massor av kul
men swischade förbi så fort att
jag knappt hann säga april april ....
än mindre fota dagens upplevelser.
Några instagrampics från Darlingens shoppingutflykt och
soliga fikan på Toppen med Prinsessan och hennes Prins var allt
som förevigades.
Kvällens födelsedagskalas hos A och S 
gick ofotat igenom.
Där vankades smarrig citronpaj i deras lantliga plejs
så det borde jag absolut ha kommit ihåg.
 
 
 
Annandagsutflykten var verkligen Darlingens.
Den innehöll en solig timslång bilresa med mer och mer barmark ju längre
bort från Skogssäter vi kom och sen  B A R A manlig shopping !
Inte manlig som i manlig typ Biltema ,Claes Olsson m m utan manlig klädshopping !!!
 
Undrar varför man inte får sån hjälp om man är av kvinnligt kön
och ska shoppa kläder ???
Han hade både en jätteduktig säljare och Moi till assistans
H E L A  T I D E N !
.
En välsittande kostym , tre skjortor , två bröstnäsdukar,
en slips, skor, t-shirtar och ett par jeans senare
var han totaly nydressad och stackars lilla Moi fick inget alls.
Eftersom det tog sisådär halva dagen  att dressa upp honom orkade jag inte ens kolla
nåt till mej efter en välbehövlig god lunch .
Fast kolla behöver man ju inte göra , en ynka kavaj som provas
direkt ute i butiken räknas ju inte som köp ........eller ?!
En klassisk marinblå Tiger , alltid bra att ha.
 
Ha det så bra och glöm inte att
hjälpa mig att bromsa tiden lite .
 
Nu ska jag i a f se till att fota lite medans jag är hemma i dagsljus en stund till .
Kika in imorgon ska ni få se nåt fint ♥
 
Kram Bittan
 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin