torsdag 31 januari 2013

Världsrekord i babyshower



Hej vänner!


Idag blir det ett tiiiiidigt morgoninlägg .
Jobbade till nio igår kväll och börjar åtta idag då blir det inte mycket tid till hemmamys.
Förhoppningsvis kommer jag hem innan det är becksvart i eftermiddag 
så det kan fotas och fixas lite.
Men först efter jobbet ska direkt jag till Prinsessan som moraliskt mammastöd inför
planering för hennes nya jobb där hon fått helt fria händer !!!
När det nu saknas nytagna pics har jag ju  
som tur är en hel del kul till som ni bara måste få se från 
helgen i Istanbul. 
B l a  dessa som jag tog i en av alla otaliga babyshowerbutiker som
låg på rad utanför Spicy market.



Har alltid trott att USA har världsrekord i
det där med babyshower , men fasen vet om inte Turkarna är snäppet värre.
Det som inte finns i dessa butiker till bebis det existerar inte .
Oavsett vad man tycker om hela grejen med babyshower,
så håll med om att man blir lycklig av att
se allt kul ?!
Å man behöver ju inte köpa allt :-)))






Ha det bäst tills vi ses igen .
Å du ......tack för titten och kommentaren :-)))

Kram Bittan

2 kommentarer:

MINA TVÅ HEM sa...

Häftigt så mycke grejer, som det finns att köpa till bebisar.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Maria at inredningsvis sa...

Skön blogg du har:) och jag följer dig nu

Om du gillar inredning så kan du kolla in min blogg:)

Ha en kanondag

LOVE Maria från inredningsvis.se

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin