lördag 10 november 2012

Two-in-one, three-in-one å att få en flash back


Two-in-one, three-in-one eller ännu mer in one ?
Love it :-)))
Gillar ni också grejer som levereras i fin påse
och som har flera användningsområden  ?


Hej på er förresten !

 Mina artwoodservetter / underlägg
är ett bra exempel på något som både levereras i fin påse
 och har flera användningsområden ,
känns redan nu som att de kommer att bli favvisar i dukningssammanhang .
Här fick de testas att vara
hängaöverstolenbaraföratt ,
three-in-one.....
kommer säkert även på en four.




 De ska nog få användas som underlägg i farsdagsdukningen i morgon ,
men innan dess ska vi få njuta av nån annans dukning ,
nämligen av A-L och H :s där vi ska tillbringa lördagskvällen.

Ni har väl by the way inte glömt vad det är för dag idag ?
Fars afton :-))))
Å för första gången har vi en till alldeles äkta Far i familjen ,
i rakt nedstigande led ...  alldeles "rätt vaccinerad "
är han Prinsen speciellt när han försökte att
bli firad redan förra året två veckor
I N N A N
 LillPrinsen föddes.
Fira allt som går att fira och har man inget att fira hittar man på något
är ju vår melodi.
 Hans Prinsessa tyckte att det kunde vänta tills
han faktiskt var far .....
 nu är han det sen 11 månader och 16 dagar :-)))))





Fars Dag, Fars Afton och Annandag Far
Ytterligare en anledning att fira i dagarna tre :-)





Jodå vi hade en härligt avkopplande relaxkväll igår.....
bara vi och en massa "okända infödingar".
När Darlingen var på massage i 45 min satt jag och
kopplade av i en solstol med ett glas H2O.
Även om man inte vill lyssna går det inte att undgå att höra folk prata runt omkring  
och vad jag mest facinerades av är det fantastiskt härliga läs gräsliga språk som talas
här i la Stada .
Har skrivit några inlägg på romani / Jönköpingska tidigare då
jag som är uppvuxen på bakgatorna i stan behärskar  det även om man glömt en massa.

Kolla in
Här ,  
Här eller  Här 
eller inte alls :-)

 Även om jag som sagt har glömt en del så blev jag raskt uppdaterad igår kväll
och insåg att Moi numera pratar rikssvenska :-)))

Å att byta om i gemensamt omklädningsrum
gav många skratt och nyttiga informationer.....
b l a att det måste vara rätt temperatur för att ta på sig om man är av manligt kön
annars sitter man och inväntar det :-))))
Det brukar alltid vara jag som blir igenkänd världen över men
där utan kläder var det faktiskt Darlingen som blev det !!!
Oh my .........
nästa fredag har vi mys hemma i vårt eget spa  istället :-))))) 

 Ha det så bra och
Carpe Diem.
♥♥♥
Kram Bittan


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin