fredag 19 oktober 2012

Totalkontrast och att fira jul den 19 oktober

 
 
♥♥♥
 

Hej på er ! 
 
Hur har ni det ?
Bra kan jag tro...... kan väl inte vara annat eftersom det är fredag,
 bara det kan ju göra vilken suring som helst pigg å glad :-)
 
Var tvungen att pausa en sväng framför datorn ......
jag håller som bästa på att packa tillbaka julen .
Ja ni läste rätt
J U L E N ,
 idag har det firats jul på Skogssäter .
Finbesök har jag haft med .......
av Anna och Anna
som fotat, fotat , fotat å fotat lite till .
Härligt positiva roliga tjejer  :-)
 
 
 
Bara just för att vara tvärtemot  får ni
hålla till godo med svartvita bilder från hallen uppe ,
en total kontrast mot hur det ser ut där nere .
Jag har fotat lite jag med så ni ska såklart få se.
Nu mot oktoberåterställningen och tillbakapackandet  .
Ses säkert snart igen framåt kvällen  då
jag förmodligen totalt "däckat" i soffan.
Det har varit en galet rolig, lärorik men intensiv dag må ni tro .
 
 
 
 
Kram Bittan

1 kommentar:

Vita rosor och förgätmigej sa...

Tusen tack för att vi fick komma Bittan! Var såååå roligt att äntligen få träffa dig IRL och att få se ditt vackra hem.

Kram/ Annorna ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin