lördag 25 augusti 2012

Att leta fram.....

Hej hej !
Nu väntar jobbhelg .......eller den började ju egentligen redan
igår då jag jobbade kväll.
När jag kommer hem ska jag leta fram pysselinspirationen som
verkligen har legat på sparlåga i sommar.
Två nära vänner har fyllt jämt i veckan .
Både min bästa G och min bästa A-L.
Grattis grattis !

Eftersom ni  båda läser bloggen så.....
kära G och A-L
ni ska inte tro att era kort kommer att se ut så här !

Tänk att jag som är så ung har vänner som fyller ..... sååååå gammalt :-)
Nu väntar uppvaktning för dem de nästkommande två helgerna
vilket betyder att det är hög tid att fixa kort .
Det och resesurfning får bli det avkopplande lördagsnöjet
i min ensamhet efter jobbet i kväll.
Darlingen är ju som bekant i Polen på jobbresa.
Kortet på dagens pics har jag gjort på beställning
till en annan som fyllde lika "ungt".


Må så gott tills vi ses igen .
Kram Bittan


2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad du är duktig på att pyssla .Ja när jag kikar in hos dej får man alltid en härlig känsla av din positiva energi .Jättesöta kort.Hoppas att du får en mysig lördag trots jobb och att du är ensam hemma .Ha det bäst .Kramar Rita ♥

Ninnis sa...

Vilken ära att få ett av dina vackra kort...som tavlor !!!

Ha en bra "jobbhelg"...<3

Kram Ninni

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin