måndag 14 maj 2012

In my dreams.... not


♥ Surrrrpraijsen igår blev precis som förväntad ♥

 
♥♥♥
Hej på er !
 
Bäst att ni får veta ni nyfikna .
Ska strax iväg så det får bli en snabbuppdatering.
 
Mitt s. k desperata försök med att
här på bloggen uppmana Darlingen till en surrpraijs
igår gick precis som väntat .
 
Blommor, skumpa ,gottigottgott
å en romantisk solnedgång vid havet .......
 
 
Not !!!!!
 
In my dreams .........
Det blev precis som jag befarade
men det var värt ett försök.
Nu vet jag i a f hur jag INTE ska göra
när jag vill ha / är värd nåt extra.
 
När jag kom hem efter över 20 timmars
helgjobb stod han på en stege och målade ,
han hade lekt plåtslagare vid de nya dörrarna,
han hade klippt gräset och fixat i trädgården,
han hade tapetserat baren,
han hade lagat värsta gourmetmiddagen i form av
snabbmakaroner och Mamma scan,
han hade fått  bebisgosa med LillPrinsen
och han hade haft besök av Prinsessan med Prins.
 
Vilket då betydde att han hade inte ens HUNNIT läsa bloggen,
där jag så "desperat" hade tipsat om att
ikväll behöver /är Moi värd en surrpraijs.
 
Men snabbtänkt som han är erbjöd han sig
direkt att klättra ner från stegen och knyta en rosett om ......
ja gissa vad :-)
 
Surrpaijs.......not !!!!!
 
Han får ett nytt försök till helgen ,
men då ska jag tipsa muntligt istället.
 
Må så gott och tack för titten
och ert engangemang.
 
Kram Bittan
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

Elzie sa...

Haha, kan tänka mig att det inte föll i god jord med rosetten!! Här jobbades det också massor av timmar (27 för att vara exakt!) i helgen och idag är jag trött. För trött för att göra någonting. Hur kul är det på sin enda fridag???
Jaha, då blir det att vara riktigt klar med orden när det gäller surrpraijsen nästa gång, hihi. Så dom inte kan missförstås alltså.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin