torsdag 8 december 2011

Happiness


Allt som inte är stulet kommer igen....
Nu är jag happiness igen,
vigselringen har återuppstått :-)
Darlingen trampade på den
trots att vi har krälat
överallt hade vi missat den.
Så hörru Tomten ,du kan väl hitta på nåt annat till Moi
tex en upplevelse skulle bli kanon.


Igår kväll var vi hos Lillprinsen igen,
han är så söt så att klockorna stannar ♥
alltså är  klockan med andra ord
fortfarande halv sju den 7 dec just nu :-)



Lovade ju att ni skulle få se presenten
med stort P, den kommer så fort jag
är hemma i dagsljus så
det går att foto ,ev på fredag
när jag är ledig kan jag tänka mig.
Eller jo det måste det bli, annars kanske
den är slut om vi använder den till att fira något
  tex att  Lillprinsen är 2 veckor på söndag.♥


Idag blir det istället året runt ljusslingorna
som är dagens pics ,
de som vi har lite överallt.
Varför ska man bara ska ha vissa
saker vid speciella tider ?
När man kan njuta av dem jämt ?
Det är alltså inga julslingor
utan for ever slingor.




Nu är det bäst att sluta,
och dra iväg mot en jobbdag 830-19.00.....
sen blir det äääääääääntligen lite ledighet.

Kram Bittan

3 kommentarer:

Elzie sa...

Åh vad skönt att ni hittade ringen. Känns ju sådär när man förlorar något som man vet inte kan ha försvunnit så långt. Min ex-svärmor tappade sina i badkaret dom hade i källaren. Hade turen att hitta dom i avloppet sen!!
Hoppas du har en bra jobbekväll och att du får en fin och kreativ fredag. (Om man nu måste påminna dig om det, haha!).
Kram Elzie

Skogslyckan sa...

Tuuur ni hittade ringen igen. Jag har en kompis som tappade ringen i havet när han badade på bröllopsresan. Till sist efter alla i stort sett frusit till is i vattnet, hittade de den...otroligt. Förstår dina känslor för den lille prinsen, det är en obeskrivlig känsla. Lilla Freja mår prima och fick komma hem igår. Hon har klarat sig otroligt bra också för att vara så för tidigt född. Vägde 3,9 kilo..7 veckor för tidigt. Men hennes mamma har haft socker och högt blodtryck. Ha nu en underbar helg!
Kram Pia

Älskade pion sa...

Vad skönt att ringen är hittad igen.Hoppas att du får en riktigt härlig helg med lite bebismys kanske.;)Kram Ulrika

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin