söndag 14 augusti 2011



Hej svejs !

Tack för era kommentarer på gårdagens inlägg
angående min nya frilla.
T o m på rim hade min bästa G fått ihop :-)

Tro det eller ej men jag var nöjd även när jag
vaknade i morse och då är det bra !
Sen att håret inte kan trolla bort 
tio kg och femton år liksom, det är väl en annan femma.
Men känner man sig inte nöjd med frillan  så
spelar resten ingen roll.
Man får va glad för det lilla då :-)



Heeeeeeeela kvällen igår  tillbringades snällt
i soffan med speedway
vilket betydde paybacktime idag :-)
Här har hänt  nödvändiga saker
i garaget efter ett litet bryt jag fick i morse :-)
Fortsättning följer .....
Nu ska vi strax åka på tårtleverans
av en virkad godsak.
Perfekt när man får beställning på nåt
och kravet är att man ska leverera den hem
 till kunden som dessutom bjuder på fika.
Hoppas bara att Darlingen slipper utryckning ,
det är alltid en chansning att bestämma nåt när han har jour.


Dagens pics är gårdagens inplockade vita bukett
i form av nåt silvrigt ogräs, brudslöja
hortensia och ledsna prästkragar som
jag aldrig lyckas komma ihåg vad de heter.


Ha det så bra så ses vi snart igen


Kram fr Bittan



5 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

hade inte sett ditt tidigare inlägg .. O visst vad snygg du blev i håret !
Ha det bra !
Kraam
Sanne

Elzie sa...

Vad snygg du blev i håret. Helt enkelt du!!

Är det inte rudbeckia? Blomman alltså! Tycker den ser ut som en sån i alla fall.

Är hemma på några dagar nu, ska jobbas i trädgården så jag hoppas det inte regnar HELA tiden!!!

Ha det så gott.
Kram Elzie

Gela sa...

Men hej du vad modigt av dig att klippa kort, är också långhårig men det tar nog en tid innan jag vågar klippa kort än. Men snyggt blev det på dig. Underbara blombilder du visar. Ha en fin fin måndag/Gela

Älskade pion sa...

Du blev skitsnygg i håret.Trevligt med en liten fika stund idag,sånt gillas.;)Ha en skön dag vännen.Kram Ulrika

barbrok sa...

Har missat en hel del inlägg senaste tiden men var ju nu tvungen att leta upp din nya frilla! Skitsnyggt ju! Skrattade gått åt speedway och pay-back-time! Men vete fasen om det skulle få mig att kolla på speedway ändå!
Gunilla hälsar!
Kram Barbro

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin