tisdag 16 augusti 2011

Gammalt djungelordspråk


Med risk för att vara tjatig......
nu är det äntligen bara tre dagar kvar till semestern.
 Men märkligt nog har  
min låååååånga jobbsommar inte varit
långtråkig en sekund mycket beroende på
roligt sällskap.
Det har gått jättesnabbt.
Måste bara förmedla
vad min bästa lilla semesterjobbare E
skrev på sin blogg  förra veckan :

En veckas jobb kvar bara.
Vilket i sig också är lite synd för vi har 
förskräckligt roligt på vårt lilla kontor jag,
 bits och gyllen!
I onsdags körde jag och g lite ff :P
Hehe, egentligen borde det nog heta bf eftersom Bits inte är vår förälder men det var hon som var borta.

Fast i efterhand har vi kommit fram till att vi har minst lika kul med Bits som ensamma . Bits leker lite matchmaker då och då och det är förfärligt roligt! Allt är mest på skoj såklart, men kul i alla fall - åtminstonde för mig och Bits ;)

KAN BARA INSTÄMMA ATT VI HAR KUL PÅ JOBBET :-)
Även om de skojade om att de hade FF när
jag var borta på utflykt förra veckan 
vet de att de inte klarar sig utan varken mig eller min 
 fenomenala Datingservice
,ni anar inte vilka talanger Moi
har i den branchen :-)
Eller inte ....
jag har erbjudit både jobbarkompisar till
oss och Darlingen men inget har passat så nu lutar det åt
 radiodating på fredag eller i värsta fall nån Prinspolare.

Ytterligare ett inlägg från henne
häromdagen  :


Det här fungerar inte.
Jag har ont i magen.
Riktig äkta träningsvärk - vi skrattar för mkt på jobbet!

Hur ska jag klara mig utan Gyllen o Bits sen?
Jisses, ni är så sköna! Idag har vi avhandlat fredagsflört,
möjliga ställen att hitta killar på
(vilka ställen enbart desperata går till handlade det mest om),
 chans till romans (japp - programmet på rix eller är det mix?),
 snus, slängda matlådor och alternativa bostadskamrater...
Bits sa att om G och jag delade lägenhet
skulle hon komma och hälsa på oss ibland för att få ett glädjerus.
Vadå? vad menar hon? Vi skrattar aldrig! :)



 
 Tänk vad livet skulle vara tråkigt om man inte hade roligt.....

gammalt djungelordspråk.


Ha en kul kväll.

Kram från Matchmakern
Bittan

P.S Dagens pics har ni kanske sett tidigare,
utrdening från Skogssäters altanhörn
mitt blåa fågelhus som jag köpte i på Fritzla tyglager i våras
på Bloggträffen



1 kommentar:

Ninnis sa...

Ett ordspråk som stämmer till fullo. Skratt förlänger ju dessutom livet så jag räknar att lätt toppa 100...;)

Kram Ninni

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin