måndag 25 juli 2011

Hösten e räddad


Hej hopp !

Nu var det länge sen jag gjorde ett
klädinlägg .....
dags för det idag när jag har lite nytt att visa.
Här är både hösten o resten av
sommaren räddad med
helgens Creamshopping.
Vilken tur för Moi !


Det bästa med Cream är att allt passar ihop .
Köpte ett gäng klänningar och håll i er ....
ett par mameluckliknande saker.
Har alltid tyckt att mamelucker ser ut som
hejkomåhjälp på Moi 
men föll pladask för denna modellen.
Hade de funnits i fler färger
så hade jag köpt ett helt gäng !
Klänningen här ovan med brodyr
och en massa detaljer kommer oxå att bli en favvis.



Detta kommer att bli absolut
sista cupcakefotot på Moi  iklädd
2011 års mamelucker, 2009 års Cremtunika,
 kofta från 2010 Vintagestore Kappahl
och en oidentifierbar frisyr.....
ikväll blir det totalförvandling,
ny färg och kortkort är planen.
Ja...i håret alltså. 




En av de nya klänningarna 
passade dessutom perfa att
matcha med Odd Mollykoftan upptäckte
jag när jag kom hem.



Ett par bruna primeboots till det och
hösten e räddad igen !!!


Men först ska vi fortsätta att
njuta av sommaren ...
bara fyra veckor kvar att jobba innan 
SEMESTERN.

Dags att åka för att
starta en ny arbetsvecka


Ha det så fint
och  hoppas att ni har det bra
tills  vi ses igen.

Kram Bittan


9 kommentarer:

Ninnis sa...

Vilka fynd du har gjort. Du kommer vara sååå tjusig till hösten.

Kram Ninni

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mycket supersnygga kläder du har köpt.Får man frågat vart du har varit och shoppat?Härliga bilder bjuder du på bara så mycket snyggt.Ha det gottis goa Bittan.Kramizar ♥

Skogslyckan sa...

Hallå snygging där!!! Vilken flott garderob hon har inhandlat. Får väl snart bestämma datum till nästa bloggtäff, så jag får se dig svidad live!! Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Pia

Unknown sa...

Åhhh så vackert!!!

Älskade pion sa...

Nämen du är ju bara för snygg.;)Vilka underbara kläder du har shoppat.Hösten kan komma......;)Ha en skön dag go vännen.Kram Ulrika

Solgården Butik och Café sa...

LOVE your outfit!!!!!!!
bara såå snyggt!!!
kramkram!!

Elzie sa...

Gud vilka snygga kläder. Jag undrar om det är någon som säljer Cream här i krokarna. Vill helst prova kläderna först, med den figuren man har, haha.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

barbrok sa...

Oj, det har festats med storshopping ser jag! Visst är det kul! Och jag med minus 14 har ju också alla skäl i världen att shoppa loss! Fast hänger ju en del urvuxet som blivit ivuxet förstås....
Jo det går bra med jobbandet, har kortare tid kvar än du har till semestern, närmare bestämt 12 dar innan den eviga friheten väntar.
Kram Barbro

Susanne sa...

ÅÅ himmel vilka snygga kläder du har köpt, verkligen läckra ;))
kram susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin