måndag 27 december 2010

Soffläge idag med

Efter nytt sängläge har jag förflyttat
mig ner till soffan idag.
Blev dålig igen på juldagskvällen och sov  i princip
hela dagen igår.
Det var inte riktigt 
såhär jag tänkte mig den lugna julen men inte
mycket att göra åt.
Skönt att ingen annan har blivit smittad i a f.

Här skiner solen och jag längtar ut
åtminstone för att fota lite men
det får nog vänta tills imorgon.
Om jag orkar göra något så plockas nog de juligaste 
julsakerna undan.
Tidigt fram ,tidigt bort :-)

Bara måste visa ett av de 
mest talande julaftonsfoton
som jag tog.
Prinsen och hans Prinsessa, båda lika glada för
några av deras gemensamma julklappar.
Borrmaskin och bröllopsmagasin :-)
Gissa vem som genast slet tag i vad ?

Nu väntar nytt avsnitt av Desperate.
Hoppas jag är lite "roligare" imorgon 
och att vi  ses  då.
 
Matta kramar från Bittan





5 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Men du! Hur trist som helst att du inte är kry!
Fina bilder bjuder du på som vanligt, underbar den på sonen med blivande fru!!
Hoppas att du kryar snabbt och kan njuta av dagarna som är kvar av 2010!

Kram Mimmi

Arja sa...

Nej men vännen! Det låter inget kul. Hoppas at du blir bättre snart. Härlig bild på sonen... är han lika händig som far sin?
Vi hörs kramelikram

Elzie sa...

Din stackare. Då jobbar jag hellre hela julen än ligger sjuk, hihi. Hoppas du mår bättre nu.
God fortsättning önskar jag er.
Kram Elzie

Lisas och Mattias Blogg sa...

Jag skickar en stor bunt med krya på dig kramar och hoppas att du snart blir frisk snart.
Du har Desperat Housewife Mister M fick Two and half Men så nu går dom här förfullt.
Tack så jättemycket för den goda julklappen just nu sitter vi och äter Ice cream tryffels, mums !

Ta hand om dig så får vi höras snart igen.
KRAAAAAAAAAM

Anonym sa...

God kväll!

Fin bild på din stilige prins och hans Sessa!

Hoppas du kryar på dig snabbt!

Massor med krya-på-dig-kramar från Renate

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin