måndag 4 oktober 2010

Premiär !!!

 
Igår var det sista svamputflykten
för i år för Prinsen med Prinsessa.
Första för mej :-)
Premiär på hemliga svampstället.
 
  Jag letade efter stora röda flugsvampar för
att fota men hittade inte en enda
så jag  fick nöja mej med de här 
små på bilden ovan, vad det nu är för sort.
Och en massa kantareller :-)



Han hittade givetvis den största.....


..................och kan ni tänka er att jag hittade den första .

 

 Snälla som de är så fick jag alla
som vi hittade.
Det får bli byte mot en middag som vanligt.

Annars har det hänt massor med roliga saker 
både igår och idag.
Både "i livet " och i inredningsväg.
Tack bästa  A-L för att du sådde en ide i mitt huvud
som resulterade i en
total ommöblering / byte av två rum. 
Darlingen var först inte överförtjust men när han väl börjat
var han med på noterna och det blev såååå bra.
 
I livet har vi mycket annat spännande på gång .

 Vad ska ni få ni se och höra när allt är klart.
 

Ha det bäst tills vi ses igen.

Kram Bittan


3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron Bittan!!!!Vad skoj med lite svmputflykt.Skoj att det fick följa med lite hem.Vad skoj ni verkar ha haft det .Möblerat om och det blev bra.Ska bli spännande att få se vad du har på g nu.Du är så himla duktig på att hitta på massa myiga grejer.Önskar dej en fin isda rara du Kram Rita ♥

Älskade pion sa...

Vad duktig du är som hittat svamp,och ätliga också till råga på allt.;)vad spännande det låter,nyfiken i en strut är jag just nu.;) Kramar Ulrika

Lisas och Mattias Blogg sa...

Ååå vad fin du är på kortet :)
Kantareller skall jag försöka hitta med fast här får man gå på tyå ICA för att hitta :)
Kraaaaam på dig

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin