måndag 25 oktober 2010

Darlingen är smittad av en allvarlig "sjukdom "


Hej på er mina vänner !

Den där sjukdomen med att få inspiration överallt har
nu även smittat Darlingen.

Jättebra tycker jag när han gör nåt
som jag vill ha fast i hans egen design.


Vi såg ett sånt fint tidningsställ på
en restaurangtoa i helgen.

Vips tog han på sig smedkepan igår , gick ut
i garaget och smidde ihop ett
till vår lilla gästtoa.


När han ändå var i farten blev det en
konsol till den nya ljuskrona som
behövde komma ut en bit ifrån väggen .
Titta noga så ser ni att vägghänget
är format som ett hjärta.
Den finns än så länge bara i ett ex men jag kan absolut
tänka mig fler.



Armeringsjärn och en Darling
kan man ha till mycket.


Denna lyktan köpte jag också i helgen .  
Den var gjord för
att ha ute med pinnar att sticka ner i marken men 
 min tanke var att ha den inne.
Mer trolleri i garaget av järn och några gamla muttrar
som fötter kan den stå inne.

Vilken tur att han är smittad av
inspirationssjukdomen och att han tycker 
att det är roligt att pyssla i järn men framför allt
att det finns en himla massa bra å ha saker i garaget.


Nähäpp bästa att sluta skriva,
måste göra mig i ordning och premiära min nya 
Creamtunika .
Ni ser väl att det stod ett stort B på den :-)
Ska åka till stan och möta Darlingen
efter jobbet för att  gå
på mutbio.

Näääää, det är inte jag
som mutar honom 
det är banken .
Lite info för företagskunder ,
popcorn,dricka och Himlen är oskyldigt blå.

Perfekt att starta veckan med.
Tack Handelsbanken :-)

Vad söta ni är med era
uppmuntrande kommentarer angående
min dröm att skriva en bok som
jag skrev om i förra inlägget.
Kul  att alla ni skulle vilja läsa den och tack

Ingela Inspiration i vitt 


för tipset med förlag .
Det är hon och en tjej till som gjort de
underbara böckerna Lev vackert.
Snacka om dröm !!!!!

Jag lovar att ni alla ska få ett signerat ex om
min dröm blir sann :-)
Fortsättning följer.

Ha det bääääääääst så ses vi en
annan dag .

Smittsamma kramar fr Bittan


4 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Hej

Mr T får gärna umgås med min Mr H (nära) så att det smittar av sej ordentligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha de/Ann-Louise

hemma hos lilla mej sa...

Åååå bara så mycket fint visar du.Vad fint tidningställ och konsoll din man har gjort.Snygg lykta.Underbar tunika.Ja hoppas att du fortfarande vill skriva en bok.Vad skoj det skulle vara.Ha en bra dag rara du Kram Rita ♥

Älskade pion sa...

Vilken man du har.;)Wow,vilka grejer han gör.Ha en riktigt mysig biokväll.Kramar Ulrika

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hej Bits :)

Allvarlig sjukdom????? Jag ser det mer som ett frisk hetstecken, gud vad duktigt han är, inte bara snygg utan händig med :)
Kan man önska sig en julklapp nu ??? ;)
Jag önskar mig en signerad kopia av din bibel den vill jag verkligen läsa :)

Jag kan inte skype på fredag förmiddag vi kanske kan ta nästa vecka? :)
Ta hand om dig nu så syns vi snart igen.
KRAAAAAAAAAAM

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin