fredag 16 juli 2010

Snart......


....är hallonen mogna.

 Vilken tur att jag har skyltat dit :-)


Idag har det varit fotoskola
med det lååååååååånga objektivet.
Inte det lättaste att hålla det
still men övning ger färdighet
säger de som vet ,så framåt 
jul blir det nog skakfritt.
Annars får jag väl anställa nån som håller i det .



Har även möblerat om 
på glasverandan ,så
alla mina nallar i järnsängen
har fått lite bättre utsikt :-)


Den "eländige" Prinsen 
som är på Gotland gjorde
sin mamma avis genom att mms :a
en bild på sin Prinsessa
från en nallebutik.

Fyyyyyy på honom !!!
Jag har alltid samlat på nallar och
köpt vid speciella tillfällen  framför allt på
våra resor runt om i världen
så var och en har sin historia .


 Ha en mysig fredag kväll 
alla nya och gamla vänner
som tittar in till mej.

Kram Bittan
.

4 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej=) Ha en toppenfin helg! Kram Annica.

hemma hos lilla mej sa...

vad gott med hallon.bara så gott.Vad fina bilder du visar.Härliga nallar kul med lite historia bakom.Önskar dej en härlig dag gulliga du.Kram Rita ♥

Elzie sa...

Vilken tur att du har skyltar som visar vägen. Skulle behövas här också. Och framför allt en rejäl upprensning så man kommer åt bären!!! Nu är där mest mördarsniglar tycker jag, örk!

Jag gjorde som du innan jul, fast jag gjorde tvärtom. Hängde upp ett litet vindspel med en "solgud" (enligt gubbens barnbarn) och se vad som hände! Vi har haft sol precis hela semestern, haha. Men nu tycker jag snart det är nog med den här tryckande hettan.

Hoppas du får en riktigt härlig helg. Själv ska jag på dop snart och dessutom vara gudmor. Tur det är lite svalt i kyrkan i alla fall.
Kram Elzie

Cathrin sa...

Tack!!
Ja då börjar jag om, satt nämnligen och skrev till dej på min egen blogg, YR....ja.

Hoppas nu det blir av i morgon och glöm inte berätta om växthuset och nämn mej TYDLIGT med namn, ha,ha.

Var och hälsade på A-L och H i deras båt i dag när de gästade vår hamn, mysig båt.

Ha det gott kram Cathrin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin