lördag 19 juni 2010

Bröllop & Cosmopolitan :-)


Foto : Aftonbladet

Hej alla !

Bröllop, bröllop, bröllop!!!!
Känner ni vilken historisk dag det faktiskt är idag ?
Hade bara tänkt se själva vigseln men fastnade
redan i morse vid tv:n .  
Det hade nog varit en upplevelse att vara på plats , 
ja nu menar jag inte i kyrkan utan bara på stan i Stockholm.
Vilken folkfest det verkar vara.

 Men det är inte fel framför tvn heller .
Nu börjar kungligheterna gå in i kyrkan, 
vilka klänningar o m g !!!!!!
Kommer garanterat att gråta en skvätt när
klänningarnas klänning  
dvs bruden men sin brudklänning kommer. 

 

Jag har skrivit innan att jag har världens bästa vän 
men det tål att upprepas !!!
Min egen E :-)
Blev minst lika glad för orden som för innehållet
i vad hon kom med i en fin silverpåse idag.
Tusen tack vännen .
Du är bäst !!!!!



Pausade lite i bröllopstv:n på fm och 
tog en kombinerad
promenad / midsommarplanering 
tillsammans med henne.
 Nu är maten planerad. Vi brukar ha ungefär
samma sak varje år och dela upp det .
Väldigt traditionellt med sill, potatis, 
jansson , köttbullar, nubbe mm på em , jordgubbstårta och
grillning lite senare.

Nu tillbaka till Prinsessbröllopet 
tillsammans med min egen Prinsessa :-)


Kram Bittan


Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin