fredag 14 maj 2010

Undrar om det är dags ....


att äntligen
testa mina födelsedagspresenter i helgen.


Det är två veckor sen både 
födelsedagen och dessa foton togs.


Vilken skillnad det är 
på träden ser jag nu .
Har precis samma utsikt 
 som bilden nedan från min bloggplats.


Snacka om att Darlingen ,
Prins och Prinsessa var för sig
träffade mitt i prick med presenterna som vanligt.

Jag måste ju vara världens
lättaste att hitta på nåt kul till :-)


Däcksstolar, rosa skumpa och
världens finaste 
fluffkudde var 
en del av vad de hade hittat på.


En quilt och kudden
passade perfekt till fotandet
av stolarna, annars är det bekvämare dynor som gäller.


Idag är det åtminstone varmt ute även 
om inte solen skiner ,så kanske kanske 
det blir invigning av både pool och stolar i helgen.

Skumpan får vänta tills nästa helg då vi har 
bröllopsdag :-)

Kram Bittan








8 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Hej! Vilken härlig blogg jag har hittat. Ser härligt ut med dessa solstolar och skumpa, inte helt fel. Nu skall jag fortsätta att titta runt hos dig.
Hit kommer jag tillbaka igen.
Snygg cab ni har.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Britt

Älskade pion sa...

Dom där däckstolarna är sååååå fina,vill också ha sådana när jag fyller år.;)Vilka fina presenter du har fått.Jaha,har ni sol,det har inte vi.Här regnar det som busen.Ha en skön Fredag. Kram Ulrika

Garbo och jag sa...

Dom däckstolarna skulle jag gärna inta - och om det bjuds på ett glas dryck till så tackar jag inte nej... :D

Grattis i efterskott!

Ullis

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Fina presenter de hade passat mig också :-)
En fredagskram från Anette

Cc sa...

Nämen, jag har samma grupp och pläden med. Å sedan ... du har beställt samma som jag skall köpa med mig hem, till och med samma färg. Fniss. Jag skall kolla betällningen noga så du inte missat nått, fniss. Ha en skön helg. Kram

Mys och hemtrevnad sa...

Hej och välkommen till mig! Vad kul! Jag lägger mig gärna som följare på din blogg också...grattis i efterskott. Vilka fina presenter du fick! Kramis semlan

Unknown sa...

Vilka ljuvliga bilder och skön blogg du har, hit kommer jag åter

Godastunder-tokigaidéer sa...

Hej Bittan,
Härlig blogg du har, självklart ska du vara med på svenska trädgårdsbloggar..Välkommen.Ser att du redan har länkat, super.

Ha en skön helg
Anna

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin