torsdag 17 december 2009

♥ ~~ En god jul ~~ ♥





.......hoppas jag att ni alla får där ute. 

I vårt liv finns inga måsten längre. 
Var mer eller mindre tvungen 
av olika skäl att sluta med det för flera sedan.

Mycket har hänt de senaste åren 
som gjort att vi verkligen 
tar vara på dagen och varandra. 

Vad andra tycker  och tänker

är totalt oviktigt !!!

Huvudsaken att vi 
får en mysig jul tillsammans 
och det vet jag att det blir :-)

Vi kommer med all säkerhet 
att spendera mycket tid i butiken
pysslandes  jag och Darlingen.

Endel tycker att det är jobb , 
vi bara njuter  
både att få tid tillsammans
och av att 
göra roliga saker ihop

 




Inte för att jag precis gör mindre 
nu utan snarare mer men det 
jag gör är för min egen 
och familjens skull .




Julklappar i massor bara 
för att det är så kul att ge .
Helt onödigt men vem blir lyckligare 
av pengar när man kan 
glädja någon annan ????


Imorgon blir det 
annorlunda julshopping
:


Ny bil


Den krockade blev skrot och inlösen.


Inte precis vad  planeringen 
var helgen före jul...
men vårt liv är inte planerbart 
har jag numera fattat  hihi


Kram 


Bittan


2 kommentarer:

Elzie sa...

Det lät härligt med inga måsten. Önskar att fler kunde följa den trenden. Här finns heller inga måsten - bara det som är kul såna. Har slutat härja runt före jul bara för att man måste göra saker hela tiden.
Vad kul att köpa ny bil! Det värsta jag vet är att gå och titta på bilar, men smaken är ju olika som väl är, hihi.
Ha en riktigt bra fortsättning på dagen.
Kram Elzie

Efter behag sa...

Hej

Här är inte heller så många måsten, men....receptet på champagne tryffel skulle inte sitta så dumt. Skulle man kunna få ta del av det?

Ska iväg för att jobba

Snökramar från Ann-Louise

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin