lördag 23 april 2022

En explosion av ....


 Färg färg färg ........
ja här har det fullkomligt exploderat i färg både ute och inne.

Hej hej!
Hoppas allt är bra.
Här har veckan och livet gått i ett med jobb, servande av mannen, köksrenovering i stan 
och som avslutning i går eftermiddag blev det äntligen ett Påskharebesök 
med Prinsfamiljen som inte kunde komma på Påskafton. 
Även de små bjöd in sig
så det var fullt hus eller rättare sagt först full trädgård för vi åt faktiskt ute.
Ja  i a f maten för sen när det var dags för efterrätten hade det blivit kallare så då flyttade vi in.
Har en hel massa bilder från veckan att gå igenom 
men det får vi ta framåt kvällen
idag blir det istället färg färg färg från en av påskmiddagarna förra helgen....
en rosa sådan.





Har förresten precis kommit in från min egna lilla Kungsträdgård 
och tänka sig att körsbärsträden har slagit ut där med.
En alldeles särskilt välkommen explosion 
och från 0-100 över en natt känns det som.
Vi brukar ju ligga nån vecka efter stan men i år känns det nästan samma......
eller nja våra plommonträd inne på gården blommade när vi körde köksskräp igår
det gör de INTE hemma än.





Trevlig helg.

Kram B 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar