söndag 20 mars 2022

Blått är flott och .....



Blått är flott och som synes så nappade mannen återigen på 
att matcha dukningen.
Haha näääää det var bara en slump att han hade på sej en blå tröja 
men man kan ju alltid låtsas att han är väldresserad :-) 

Vilken vårhelg vi har haft!

Med dubbelsiffriga plusgrader, sol från en knallblå himmel
är det nu bara lite snö kvar på de allra skuggigaste ställen i trädgården. 

Ääääääntligen!

Första vårbukettern i form av snödroppar är inplockad och
idag hittade jag t om några blåsippor.

Äääääntligen på det med!

Hoppas ni haft det lika härligt som vi.


 



Att få en sån här helg var
precis det som önskades för att få klart allt det tunga som går att få klart
 ute i trädgården inför mannens operationen.
Checkåbock på det.

Nästa helg jobbar jag och veckan efter är det dags så det var perfekt tajmat
för sen lär detta tid innan han kan göra något.
Igår lämnade vi inte tomten,
men idag har vi både varit och kollat på Prins A som spelade innebandymatch
och hunnit med helgens utflykt i närområdet.
Vad den gick till spar vi till en annan gång. 

Bilderna idag är från förra helgen men vi har kört en färgtemarepris denna med.....
som sagt blått är flott.










Min senaste ljusbeställning från hovleverantören var såklart blå.
Visst är de fina!



Med det önskar jag er alla riktigt fin avslutning på helgen 
och en härlig start på veckan.

Kram B 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar