torsdag 23 oktober 2014
En smygstart av helgen ....
Bar Carpe Diem en torsdagskväll i slutet av oktober .....
här har vi smygstartat helgen .
Välkommen hit igen i morgon
då ska ni få se mer .
Natti natti .
Bittan
2 kommentarer:
The Place To Be
23 oktober 2014 kl. 23:31
Trevlig trevligt!
Kram Malin
Svara
Radera
Svar
Svara
Bittan
25 oktober 2014 kl. 09:20
Ja varför inte en mörk hösttorsdagskväll :-)))
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Trevlig trevligt!
SvaraRaderaKram Malin
Ja varför inte en mörk hösttorsdagskväll :-)))
SvaraRadera