torsdag 27 augusti 2009

tjejträff på Aqua

På allmän begäran kommer en suddig 
mobilkamerabild utan blixt från gårdagens tjejträff . 
God mat och gott vin på uteservering .

Vi har alltid lika kul och mycket att prata läs skvallra om när vi träffas. 
Nu hade det verkligen hänt sensationer i våra liv sen sist :-)
Tack för en trevlig, mysig och superrolig kväll med mycket skratt.

.....och du K nu hoppas jag verkligen att jag hamnat högre upp på din "dagliga start på dagen" 
på jobbet:
  • Faddes blogg
  • Linda Rosings blogg 
  • Aftonbladet
  • Bittans blogg
  • Pernilla Wahlgrens blogg

Tänk vilket gäng man hamnat i , 
mitt emellan Linda Rosing och Pernilla Wahlgren jo man tackar :-)
Imorgon e de fredag o T har börjat grundmåla inne i Carpe Diem tjoho !!!!!

4 kommentarer:

  1. Alltids kul med tjejträffar!!

    Trevlig Helg ♥ Kram Millan

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul med tjejträff. Kan tänka att det fnittrades en hel del.
    Hua hemska tanke att du känner igen mej.....Alla känner apan......
    Helt rätt jobbar i butik....Blomsterlandet. Ha en trevlig helg! Kram Cathrin

    SvaraRadera
  3. Hej Bittan tackar för att du gör lite reklam=)))
    verkar ha varit en helmysig kväll!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  4. Jajamensan, upp ett snäpp nu....
    efter Fadde minsann.........

    Kram o ha en trevlig helg!

    Karin

    SvaraRadera