torsdag 2 oktober 2008


Vilken överraskning !
Denna jättefina bukett kom med blombud idag .
Tack alla ni på jobbet som tänker på mej, det värmer.

Stor kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Jag skickar inga blommor - lägger lite kommentarer i din blogg istället och hoppas du mår bättre!

    Kram Catta

    SvaraRadera