fredag 10 oktober 2008
nu är vi i A-dam.Har gått o gått o gått.Solen skiner o vi har hunnit med att besöka en pannkaksrestaurang o är nu på en kaffepaus hemma hos Prinsen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar