onsdag 10 september 2008
Prinsessans student är gjord i ett clearalbum ....inte så smidigt eftersom man ser igenom och måste tänka bakifrån . Men jätte kul att göra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar