
Nu har vi sett den !!!! Satt med ett lyckligt flin på läpparna hela filmen. En nostalgitripp med rolig handling. Värd att skaffa när den släpps så man kan se och framför allt höra den igen. T gick på Arn samtidigt och han var nöjd han med förutom att handlingen även i denna film inte stämmer med böckerna. Han höll på att kommentera ihjäl sej i den första
Idag har Prinsessan jobbat sin sista dag på GE för denna gången. Arbetslösheten "firade" hon med att möta 4 kompisar för att gå på krogen efter bion.
Tanken var att börja spela tennis imorgon men det funkar inte med axeln. Har fått dispans några veckor av tränare Ola. Har sett fram emot det men det blir lite jobbigt att inte kunna kasta upp vid serve och inte spela backhand.Träningskompisen K har även hon uppehåll denna hösten så det vi får se till att träffas för en "insteadoftennis kväll" med ett glas vin istället.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar