Idag har Prinsessan har blivit med dator.Fingeravtrycksinloggning så ingen annan kan smyglåna ! T passade på att installera trådlöst bredband till nätverket så nu slipper vi sladdar , inte en dag för tidigt.
Tack Mattias på Moderskeppet för fortsättningsdvd:n i Photoshop. Eftersom jag är sjukskriven till 19 okt
hinner jag fördjupa mej . Det är jättekul när man börjar lära sej mer och mer. Nu fattas bara en riktig systemkamera ...tips till Tomten.
Grattis till nya datorn.
SvaraRaderaDet var värst ända till 19e okt. Betyder detta att scrapbook samlingen kommer utökas ytterligare ;)