Hej! Du har en sådan skön stil! Jag gillar färgerna du använder och jag måste bara få säga att albumet som du har i bloggrubriken är bland det snyggaste jag sett! Sambon gick förbi när jag hade din sida uppe och han spontankommenterade "ööh, det där var bra gjort" å du vet ju hur långt inne en sån kommentar kan sitta för en karl!
Hej! Du har en sådan skön stil! Jag gillar färgerna du använder och jag måste bara få säga att albumet som du har i bloggrubriken är bland det snyggaste jag sett! Sambon gick förbi när jag hade din sida uppe och han spontankommenterade "ööh, det där var bra gjort" å du vet ju hur långt inne en sån kommentar kan sitta för en karl!
SvaraRadera