måndag 25 augusti 2008
Grattis vännen A-L både till födelsedagen och att inga isflak var i sikte på Mallis. Men H är ju inte lika känslig som T :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar