onsdag 22 maj 2019

Ett självklart val, check på önskelistan och ytterligare en dag



Här skålades det det så det stod härliga till på bröllopsdagen igår ........
alldeles ensam och i färskpressad juice.
Ojojoj vilket firande haha.
När mannen jobbar kväll och man själv sitter med en fot i bandage 
 var det ett självklart val och alldeles lagom lyxigt ute i solen .....
fira tillsammans det gör vi på fredag .



Den fina alessipressen som funnits med på önskelistan länge 
fick jag i födelsedagspresent av Prinsessfamiljen ,
den är inte bara snygg på bänken utan så smidig :-)













Hoppas allt är bra med er .
Vad hittar ni på denna Lillelördag då  ?

Min tanke var att jobba idag men det fick bli ytterligare en hemmadag,
foten är blå , fortfarande lika svullen och det funkar bara med flipflop.
 Att köra bil känns inte så smart heller då den gör rejält ont ,
visserligen har jag automat och en bil som nästan kör själv
med all styrteknik man kan tänka sig men nääää
 det är lika bra att lyssna på chefen och kroppen .... för en gångs skull :-)
Det skulle ju bli en lugn vecka denna veckan men 
det kanske inte var riktigt så här lugn jag planerade .
Nu mot att fortsätta med min träning på att göra ingenting:-)
Ha en härlig Lillelördag .... lugn eller inte .

Kram B 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin