måndag 20 maj 2019

Det finns en mening med allt ....




Ja men hej från soffan !

Här ligger jag med  foten i högläge varvat med att halta ut  
så fort solen tittar fram .
Ordinationen från läkaren på akuten igår var vila i kombination med stödja så mycket det går ,
planen är att vara hemma imorgon med 
och sen jobba på onsdag.
Det funkar det säkert då jag har rätt stillasittande jobb 
om inte annat så kan jag åka kontorsstol mellan mitt skrivbord , 
larmdatorer, kameraövervakning och reception .
Bara jag kan köra bli så ska det nog gå .


Hann ju inte dokumentera så mycket från helgen så 
lite kommer nu ...... lördagens utflykt med SmåPrinsarna .


Först marknad i Habo och sen Kivarps gård ,
en alldeles lagom sväng med två små killar.......
och deras mamma . 







Sitta i polisbil, köpa ballong , fika , käka glass och klappa getter .....
vad mer behövs liksom .


















Nu kom solen fram ......
bäst att passa på att halta ut igen.
Som rubriken lyder så finns det en mening med allt ........
det spelar ingen roll hur gärna jag än vill rensa 
och fixa en massa här hemma så går det inte.
Efter de senaste veckorna var det tydligen meningen att jag skulle vara still ett par dagar.
Jo så var det nog .
Nu mot solstolen .

Kram B 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin