| Sovrummet före hotellmakeovern |
Måndag och på väg till jobbet !
Ja ni läste rätt P Å V Ä G T I L L J O B B E T , det var inte igår precis.
Närmare bestämt nästan fyra månader sen senast .
Idag börjar jag nämligen äääääääääntligen jobba så smått efter operationen.
Det ska bli väldans kul och känns skönt att få lämna soffan för att få
komma tillbaka till verkligheten igen.
Smygstartar till att börja med på halvtid ,
en normal rehab efter min operation är ca sex veckor
och än så länge har det bara gått fyra
så ett par veckor framöver med korta dagar blir bra .
Nåt mer som också snart är äääääääääntligen är Skogssäters sovrum.
Nedräkning pågår , nästa vecka anländer förhoppningsvis nya sängen med gavel.
Bye bye med det lantliga och välkommen hotell Skogssäter ,
skenan till takgardinerna sitter redan på plats .
Önskar er en fin start på veckan.
Önskar er en fin start på veckan.
Ha de bäst så ses vi kanske igen framåt kvällen ,
då jag landat tillbaka i soffan , säkert fräsch som en urvriden trasa :-)))
då jag landat tillbaka i soffan , säkert fräsch som en urvriden trasa :-)))
Kram Bittan
Åh vad härligt! Förstår att det känns kul!
SvaraRaderaHoppas det går bra!
Kram Malin
Hej Malin ! Jodå det gick bra och precis som befarat så var jag jättetrött när jag kom hem men det är så skönt att vara tillbaka . Kram B
RaderaVad är det för slags operation du gjort? Kul att du fått börja jobba igen :)
SvaraRaderaHej Ami ! Jag har gjort en mobilisering av froozen shoulder under narkos , dvs brutit loss en fastlåst axel .
RaderaKram B
Förstår att det känns skönt att åka till jobbet .Lycka till och ha en skön start på nya veckan rara du .Varma kramar Rita
SvaraRaderaJa det är jättekul att vara tillbaka å tack det samma . kram B
RaderaNu har du underhållit mig i flera inlägg här. Inte tokigt att kunna ta igen, precis som när man missat något viktigt på tv och har möjlighet att se det bandat eller i repris.
SvaraRaderaHoppas allt gick väl på jobbet idag! Jag är nyfiken på hur resan till the Big Apple utformar sig.
Ha det gotigottgott!
Haha du är väl för rolig :-))) Jodå det gick bra , men nu är Bittan trött . The Big Apple kommer att bli en följetong var så säker ! Kram B
RaderaGrattis! Klart du ska fira med tjejmatte:) Kram Pernilla
SvaraRaderaTack Nilla , ja tjejmatte kan man alltid ta till :-))) Kram B
RaderaVad härligt å höra att du har börjat jobba så smått! Ha de gutt :)
SvaraRaderaTack å tack det samma Sylvia :-))) Kram B
Radera