söndag 28 juni 2009

Man ska aldrig säga aldrig...









...ända sen T låg i lumpen i flottan i Karskrona dvs i ungefär 100år har han velat ha båt.

Nääää absolut inte har jag alltid sagt.

Man blir sjösjuk, det är för dåligt väder i Sverige , hur kul är det att åka fram o tillbaka på Vättern mm mm har jag argumenterat emot.

Tro det eller ej efter en tur med Queen anne är även jag benägen att tänka om.

Trevligt sällskap, rosa champagne och ett fantastiskt väder,

behöver jag säga mer än att T kollade båt annonser när vi kom hem. Tack A-L o H för en jättemysig em och kväll :-)

2 kommentarer:

  1. Hej

    Tackar för trevligt sällskap. Visst är människan märklig,man kan ändra sej. Tur är väl det.

    Detta gör vi om

    Kramar från Fam. Andersson

    SvaraRadera
  2. Herrejösses vilken badbrud du är!

    Kram
    Catta

    SvaraRadera