onsdag 10 september 2008

Har varit dålig på att lägga in scrap här i bloggen. Måste bli bättre på det och inte bara skriva om vad som händer i livet. Eftersom jag lägger ut i galleriet på Scrappiz med hänvisning hit är det ju bra om det dyker upp en o annan layout eller kort här oxå.

1 kommentar:

  1. Kan man beställa scrapalbum? De är ju såååååå fina!

    Kram
    Catta

    SvaraRadera