lördag 23 augusti 2008

Tjoho !!!

Nu känns det bättre..... flyg och hotell är bokat till A-dam den 10 oktober för oss tre :-)

2 kommentarer:

  1. Trevlig läsning som vanligt. Hur hinner ni allt?

    SvaraRadera
  2. Bokat o klart, själv håller jag på o packa, tror inte det kommer funka me "jätteväskan". Försvinner ca 3kg när jag packar i den jämfört med "mjukväskan" (har vägt me badrumsvågen ;) ). Blir hursomhelst tajt me vikten, 20kg vanligt + 8kg handbagage må låta mkt men när det kommer till kritan var det inte det =P. Ses p måndag /R

    SvaraRadera