lördag 17 april 2021

Bloggkapning....


 
❤️❤️❤️

Hallå där .......Prins M här!

Idag är det jag som gör inlägg på Mormors blogg.

Lilla jag som både fyller fyra i år och är nummer fyra i barnbarnsskaran,
Jag är en sockersöt liten älskling som faktiskt inte är 
Mormor och Morfars minsta "lilla"hjärta längre.
Hjärta kommer jag såklart alltid att vara men jag är inte längre minst
för när min Prinsesskusin E såg dagens ljus i december blev jag helt plötsligt nästminst.
Jag är ju rätt stor så det känns helt okej.

Att fånga mej på bild hör inte till vanligheterna .....
 Mormor passade på att ta tillfället i akt när jag
 alldeles självmant ställde upp för ett par veckor sedan.

Ja vad gör man inte liksom:-)
 
Mormor säger att precis som min storebror och mina kusiner 
är jag den finaste och sötaste som finns, helt unik och BÄST jag med:-)

Enligt henne är jag är en rolig, bestämd och busig liten herre som ser ut som lugnet själv.
Men så mycket bus som döljer sig i mej får man tydligen leta efter.
Jag pratar antingen oavbrutet både på in och utandning eller är så är jag knäpptyst.
Tja ..............det känns som en bra beskrivning.-)

❤️❤️❤️




Jag har supersyn och är världsmästare på att hitta djur och viktiga saker alltifrån minisniglar till "kokosnötter" som finns i Mormor och Morfars trädgård:-) 
Kokosnötter är lika med hasselnötter på vuxenspråk om nån nu inte visste det.



Nej vet ni vad här hinner jag inte hålla på att skiva mer.
Nu ska jag leka.
 
Kram från Prins M

❤️❤️❤️

 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin