torsdag 19 januari 2012

Ett shoppingtips i andra hand


Tro det eller ej men jag har shoppat
på ett oförutsägbart ställe.
Har länge saknat en radio
i köket och
tack vare tipsande bloggvänner
hittade jag precis den som jag ville ha.
Ni kan aldrig gissa var jag köpt
 retro modellen
design by Ylva Skarp !? 


T o m Darlingen höjde på ögonbrynen när
han såg kassen.....
Trodde aldrig att jag skulle shoppa
på gubbdagiset Claes Olssons av alla ställen :-)

Tack för alla tips som du delar med dig av
 Ann-Lis.
Om ni inte har kollat på
hennes fina blogg
 Lyckoslanten 
så gör det  pronto !!!!!

Hon bjuder alltid på en massa inspiration,tips och
vackra bilder .

Mer retro ligger nu i matsalen och
väntar på att få komma på plats,
svarta gammaldags lysknappar och
eluttag.
Vi håller succesivt på att
byta ut alla fula vita "nya "i
plast till "nya" gamla svarta
i hela huset.

Nån gång kanske det blir klart ,
vi tar ett då och då.
 Byggandet går sakta men säkert framåt.
Får se om jag kan fota nåt i helgen
och testa mina nya kamerafilter som kom igår.
Denna veckan har jag inte varit
hemma alls i dagsljus.
Åker när det är mörkt och kommer hem när det är
ännu mörkare.
Därför har jag faktiskt
varit duktig och promenerat varje dag på
lunchen.

Ha det bäst
så ses vi snart igen.

Kram Bittan


4 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Den var läcker. Har för mig jag sett på bloggarna att den finns i många färger? Skulle också behöva en snyggare till köket.
Kram Pia

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Vilket kap!
Jag köpte en svart mini radio på Claes Olssons och inte såg jag den du har köpt. Nästa gång ska jag titta efter den.
Ha en fin dag!
Kram Anette

Gugis Pärlor sa...

Jag gillar den där också! Många oväntade saker kan fyndas på Claes Ohlsson har jag märkt ;O) Ha en fin kväll!

Kram Gugi

Ninnis sa...

Jo du hos "Classe" kan man ibland fynda...=)
Vad du är duktig som promenerar på lunchen...!!!

Kram Ninni

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin